استفاده از افزونه ها برای بهتر شدن تصاویر
نوشته شده توسط : عباسی

در اینجا برای آزمایش و بهبود عصر جواب سرور 3 مرحله موجود هست که بایستی آن را دنبال فرمایید:
در مرحله اولیه شما بایستی داده‌ها را توده‌آوری نمایید و باز بینی فرمایید که چرا عصر پاسخگویی سرور زیاد میباشد.در مرحله دوم عصر پاسخگویی سرور خویش را برای شناسایی و رفع هرگونه تنگنای کارایی در آینده اندازه‌گیری فرمایید.در غایت هرگونه پسرفت یا این که مشکلی  سئو سايت  را باز‌نگری و در اختیار گرفتن فرمایید.تهیه و تنظیم و خرید سرور مجازی یا این که سرور منحصربه‌فرد را جهت ارتقا سرعت وب سایت در برنامه قرار دهید.۲.با صرفه‌سازی و کاهش سایز تصاویر فارغ از تاثیر گذاشتن برروی ظواهر بصری

در‌صورتی‌که یک اینترنت‌تارنما بسیار نماید بار گذاری میگردد یکی او‌لین مواقعی که بایستی به ذهنیت شما رسد تصاویر میباشند. چون ممکن میباشد اندازه تصاویر وسیع باشد. ما از اندازه در کاغذ سخن نمی‌کنیم بلکه از اندازه در دیسک کلام می کنیم.
همانگونه که پیش از این نیز گفته شد علاوه بر اطلاعاتی که یک تصویر داراست تعداد متعددی بایت را نیز در یک ورقه لود می کند و سبب میشود تا سرور دوره بیشتری را از برای بار گذاری داده ها بگذارد. در قبال در شرایطی که ما برگه را باصرفه کنیم سرور سریع‌خیس فعالیت می نماید چون بایت‌های مازاد و داده‌های بی‌ربط حذف شده‌است. هرچه ترازو بایت لود گردیده بوسیله مرورگر کمتر باشد مرورگر سریع‌خیس میتواند محتوای برگه را بارگیری و ارائه دهد.
پسوندهایی مانندJPEG ، PNG و GIF پرکاربردترین گونه های پسوندها برای تصاویر می باشند به همین خواسته راه‌حل‌های متعددی برای فشرده‌سازی این تصاویر موجود است.
در اینجا چندین نکته و سفارش برای با صرفه‌سازی تصاویر ارائه شده‌است:


از PageSpeed Insight استعمال نمائید: می توانید تصاویر را با ابزارهای منحصر با صرفه‌سازی (مانند compressor و Optimizilla) و افزونه‌ها (مانند WP Smush, CW image Optimizer, بهینه سازی Friendly image) و مواقعی مانند این‌ها به کارگیری فرمائید.از فرمت‌های GIF و PNG به کار گیری فرمائید. با استعمال از فرمت‌هایی مانند PNG شایسته ترین نسبت فشرده‌سازی کیفیت خوب بصیرت بهتر نتایج می شود.در صورتیکه تصویر شما برنامه کودک وجود ندارد GIF را به PNG تبدیل فرمائید.در شرایطی که تمامی پیکسل‌ها برای GIF و PNG مات میباشند، شفافیت را حذف نمایید.برای فرمت‌های JPEG کیفیت را به 85% کاهش دهید. براین اساس اندازه پوشه کاهش می یابد و از حیث بصری روی کیفیت تاثیر نمی‌گذارد.برای تصاویر بیشتراز 10 کیلو بایت از فرمت پیشرونده به کار گیری فرمایید.فرمت‌های برداری را ترجیح دهید چون آنان با وضوح و مقیاس غیر وابسته میباشند.داده‌های غیرضروری تصویر (مانند داده ها و پیکربندی دوربین) را حذف نمائید.از آیتم «ذخیره برای اینترنت» که از برنامه‌های بازنویسی منحصر میباشد به کار گیری نمایید.

۳.Javascript و ساختار HTML را با استعمال از Render-Blocking به دست‌کم برسانید

زمانی که یک آزمایش سرعت را با ورقه Speed Insight Google انجام می‌دهید این پیغام را مشاهده خواهید کرد:
«در چهره داشتن منابع مسدود گردیده که سبب تاخیر در ارائه محتوای CSS و JavaScript برگه شما می گردند، بیشتراز حد حذف فرمائید». علاوه بر اشاره به منابع، این ابزار همینطور نکات فنی نیکی در مورد seo درباره با موردها ذیل ارائه می دهد:
حذف Render-blocking JavaScriptبا صرفه‌سازی تحویل CSSشما می توانید Render-blocking JavaScript را با تعقیب کردن راهبرد‌های گوگل حذف فرمائید یا این که با به کارگیری از سه طرز به کار گیری از blocking JavaScript را مسدود یا این که از آن خودداری نمائید:
JavaScript را باطن خطی نمائیدنامتقارن‌سازی JavaScriptتعویق بارگزاری JavaScript

چنانچه گوگل برگه‌هایی را شناسایی نماید که به جهت اینکه دربردارنده طرز‌های مسدودکننده میباشد دوره ارائه اولیه را به تاخیر می‌اندازد، در اینجا شما می بایست تحویل CSS را با صرفه نمائید. برای این عمل می توانید از دو مورد استعمال فرمایید:
در طراحی وب سایت برای منابع CSS فرنگی کوچک پیشنهاد می شود که یک پوشه کوچک CSS را وارد نمایید و به مرورگر برای ارائه صحفه امداد نمایید.برای فولدر‌های CSS وسیع شما می بایست از محتوای اولیت‌بندی قابل مشاهده به کارگیری نمایید تا اندازه محتوای فوق‌العاده بالا را کاهش دهید.PageSpeed نشان می دهد که کدام پوشه‌ها بایستی از روش minify با صرفه شوند. زمانی که ما درمورد منابع سخن میکنیم، HTML، CSS و JavaScript را ادراک می کنیم. اصولا این ابزار لیستی از منابع HTML،CSS و JavaScript را بسته به موقعیت نشان میدهد. در پایین یک مثال از آن را مشاهده می کنید:برای هر مبداء شما یک مورد مختص خواهید داشت:
HTMLMinifier برای به دستکم رساندن HTMLCSSNano و csso برای به دست کم رساندن CSSUglifyJS برای به دست کم رساندن JavaScriptدر پایین شما می توانید مثال‌ای از روش کاهش CSS خویش را ببینید.





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: